Reklamation
Köpt i webbshoppen mymayflower.se
Köpt i webbshoppen mymayflower.se
Om din vara är defekt eller om du har ett annat reklamation, vänligen kontakta oss alltid innan du returnerar varan.
Skriv ett e-postmeddelande till shop@mayflower.dk med ditt reklamation så kommer vi att behandla ditt reklamation så snart som möjligt.
Ditt e-postmeddelande måste innehålla ordernumret och orsaken till ditt reklamation. Vänligen inkludera fotodokumentation om möjligt.
Vi betalar kostnaden för returförsändelsen och skapar en returetikett åt dig för att spara kostnaden. Vi ersätter inte kostnaden för förpackningen för returförsändelsen, men rekommenderar att du återanvänder den förpackning som du mottog varorna i.
Köpt i showroom
Köpt i showroom
Om varan har köpts i vårt showroom måste förfrågan göras i butiken.
Köpt från en återförsäljare
Köpt från en återförsäljare
Om du har köpt produkten från en av våra återförsäljare ska reklamationen göras till återförsäljaren.